Deryan

Ondersteunen bij het online verkopen van producten

De Deryan familie is toegewijd aan het ontwerpen van ingenieuze kinderproducten met de gedachte om reizen en het dagelijks leven makkelijker te maken voor elk gezin. Bij DERYAN begrijpen ze dat ouders kinderproducten kopen voor het gemak en dat de veiligheid van hun kinderen voorop staat. Daarom hebben de ontwerpen de veelzijdigheid en bruikbaarheid die ouders waarderen en hebben ze de elementen om hun kinderen veilig te houden.

Marketplaces

DERYAN werkt sinds 2019 samen met DVLS Digital en heeft een aanzienlijke toename gezien in online verkopen, zowel middels advertenties als internationalisering. Natuurlijk is het ontwerp en de functionaliteit van de website, met name de voorraad en de voor categorieën/producten geoptimaliseerde pagina’s, de sleutels tot het omzetten van online bezoekers tot online kopers. Het ontwerp is zeer aantrekkelijk en de site is zeer gemakkelijk te navigeren.

Ons toegewijde marketingteam creëert professionele advertenties, video advertising en platform marketing campagnes die zijn ontworpen om interactiviteit te stimuleren en leads te genereren. Het doorlopende marketingplan omvat ook een uitgebreide internationale strategie.

De kunst van het opschalen

Opschalen

Al onze e-commerce klanten worden ondersteund op een manier dat ze gemakkelijk kunnen opschalen. Vandaag de dag is het productaanbod misschien klein, en verkoopt u misschien maar in één productgebied of één fysiek gebied. In de toekomst wilt u misschien uitbreiden naar andere productgebieden en/of andere fysieke locaties. Al onze e-commerce websites en werkzaamheden zijn uitbreidbaar, en bevatten zoveel unieke producten als u nodig heeft in meerdere categorieën, merken of gebieden, zodat uw bedrijf kan groeien.

Terwijl het maken van betaalde advertenties duurder is/kan zijn dan het kiezen van de organische route (SEO), kunnen sommige betaalde opties uiteindelijk meer (of minder) kostbaar zijn dan anderen. En dat was het geval ook bij DERYAN.

De eerste stap van het proces was om te bepalen op welke specifieke producten ze hun advertentiebudget moesten richten, evenals op welke doelgroep(en) ze zich moesten richten. Hoewel het team uiteindelijk advertentiecampagnes zou maken voor alle producten van het merk, lag de focus in eerste instantie op het onder de aandacht brengen van de top-sellers bij de juiste potentiële klanten.

En dat is gelukt!

Daag jij ons uit?

Neem vrijblijvend contact met ons op