Skip to main content
B-Wash B.V.

Een Europese marktleider voor autozeep in wording

Gespecialiseerd in zowel autozeep voor de B2B markt als de B2C markt benadert B-Wash hun klanten als een professionele organisatie. DVLS als marketingbureau heeft een professioneel website ontwerp gemaakt dat hun producten zou highlighten en verkoop zou genereren. De website zal de bezoeker telkens naar de volgens stap begeleiden, dit zal leiden tot een hogere conversie.

Dit werd bereikt door het creëren van een op maat gemaakte webshop. Gebouwd met een mobile first-benadering, zodat alles volledig functioneel was, ongeacht het gebruikte apparaat. Samen met de aangepaste designs zijn er verschillende lead generatiemogelijkheden voor B-Wash BV.

CMS Systeem

De webshop is voorzien van het WordPress CMS-systeem. Hierdoor is het mogelijk dat de gebruiker zelf gemakkelijk teksten, afbeeldingen en bestelling kan beheren. Om de betaling te kunnen ontvangen dient er een betaalsysteem gekoppeld te worden. Zo kan er gemakkelijk afgerekend worden via iDeal.

DVLS werkt bij websitetrajecten met een aantal key elementen/players:

Unieke werkwijze

  • Teamleider: Elk team heeft iemand nodig die in staat is om de uiteindelijke beslissingen te nemen.
  • Ontwerper: Afhankelijk van de schaal van het project kan het team naast de vertrouwde grafisch ontwerper ook een user experience (UX) designer, creative designer of interaction designer nodig hebben.
  • Client-side ontwikkelaar: Ook bekend als een user interface (UI) designer, deze ontwikkelaar is gespecialiseerd in het creëren van interfaces die efficiënt functioneren op het gewenste platform
  • Server-side ontwikkelaar: Als er een dynamische site gebouwd wordt, zult u een ontwikkelaar willen hebben die bekwaam is in programmeertalen zoals PHP of JavaScript om de server-side code af te handelen.
  • Database beheerder: Afhankelijk van de complexiteit van de site, kunt u ook een databasespecialist nodig hebben om een database op te zetten en te onderhouden.

Resultaten

  • De doelstellingen van de website gedefinieerd
  • Wireframes met de klant opgesteld. Hierdoor kunnen bezoekers al vanaf de homepage een duidelijk overzicht krijgen van de mogelijkheden bij het bedrijf.
  • Content georganiseerd
  • Gewerkt aan de hand van een overzichtelijke takenlijst. Bij websiteprojecten visualiseren we samen wat er in elke fase van het creatieproces van de site gedaan moet worden. Dat wordt vervolgens opgesplitst in taken die moeten worden volbracht. Wij houden altijd bij of een taak afhankelijk is van de voltooiing van een eerdere taak. Deze lijst helpt ons, maar ook de klant in te schatten hoe lang het project zal duren en welke middelen nodig zijn.
  • Een tijdlijn opgesteld. Het opstellen van een tijdlijn helpt zowel de klant als ons om het proces te sturen en stelt beide in staat om plannen te wijzigen indien nodig.

Ons portfolio bestaat uit een verscheidenheid aan professionele bedrijfswebsites en e-commerce websites, met voorbeelden van webdesign en web development, zoekmachine optimalisatie (SEO), internationalisering, branding voor de gehele website, traditionele marketing en diverse andere marketing diensten. Blader door onze servicepagina’s voor meer informatie over hoe wij u kunnen helpen uw bedrijf te laten groeien, online en offline. Neem vandaag nog contact met ons op als u vragen heeft of als u met ons wilt praten over het opstarten van uw project.

Daag jij ons uit?

Neem vrijblijvend contact met ons op